HP introduceert pay-as-you-print-programma voor PSPs

Datum nieuwsfeit: 01-12-2000

BIZMAX, HET NIEUWE PAY-AS-YOU-PRINT-PROGRAMMA

Nieuw 'pay-as-you-print'- programma voor de HP DesignJet is een complete, kosteneffectieve oplossing voor print service providers (PSP) in de groei

Amstelveen, 1 december 2000 - Hewlett-Packard start een nieuw, compleet en kosteneffectief 'pay-as-you-print'-programma voor Print Service Providers (PSP's). Het HP DesignJet BizMax-programma is bedoeld voor PSP's die niet over de financiële of technische middelen beschikken om grootformaatprint service aan te bieden.

Het HP DesignJet BizMax-programma biedt PSP's onder meer HP DesignJet printers voor 36 maanden in bruikleen, uitgebreide printertraining, installatie, marketing- en servicespakketten. ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen