CVN Metaaltechniek wil duidelijkheid over toekomst Feenstra

CNV Metaaltechniek is een vakgroep van de CNV BedrijvenBond

Vrijdag 1 december 2000

CNV Metaaltechniek: Feenstra verwarming wordt overgenomen door NUON

Feenstra Verwarming uit Lelystad wordt overgenomen door de Arnhemse energiemaatschappij NUON. CNV Metaaltechniek wil duidelijkheid over de werkgelegenheid en arbeidsvoorwaarden voor de 1200 werknemers van Feenstra.

Daarnaast wil CNV Metaaltechniek meer duidelijkheid over de toekomst van Feenstra binnen NUON. Mark Hietkamp, vakgroepbestuurder CNV Metaaltechniek: "Ik wil dat Feenstra Verwarming, als toekomstige dochter van NUON, onafhankelijk binnen het concern kan blijven opereren. De ambtelijke cultuur van het semi-overheidsbedrijf verhoudt zich niet met de cultuur van het service- en onderhoudsbedrijf."Hietkamp wil zo spoedig mogelijk overleg met NUON over de wijze waarop zij Feenstra wil overnemen.

Nadere inlichtingen:

Mark Hietkamp (bestuurder) 0512 - 583470