Bell wordt Senior VP Global Marketing Sterling Commerce

Datum nieuwsfeit: 01-12-2000
Sterling Commerce benoemt voormalig Forrester-analist Steve Bell tot Senior Vice President Global Marketing

Amsterdam, 1 december 2000 - Sterling Commerce heeft voormalig Forrester-analist Steve Bell benoemd tot Senior Vice President Global Marketing. Met de aanstelling van Steve Bell is de herstructurering afgerond die Sterling Commerce eerder dit jaar heeft ingezet. Hierbij is de nadruk meer komen te liggen op de e-business-mogelijkheden om de drie miljoen Sterling- en SBC-klanten wereldwijd nog effectiever te kunnen bedienen.

Bell heeft jarenlange ervaring op het gebied van e-commerce en is oprichter van iCommerce Consulting, waar hij als e-business consultant actief was voor bedrijven ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen