Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Virtuele reclame in paardensportevenement

Datum nieuwsfeit: 02-12-2000
Vindplaats van dit bericht
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Jumping Amsterdam

Nieuws Item: Virtuele reclame voor televisie- en internet publiek

Jumping Amsterdam
Datum: 01-12-2000



Amsterdam, 30 november 2000 Mensen die zaterdagmiddag via de televisie of het internet de wereldbekerwedstrijd springen volgen, zullen zien dat de paarden over logos van bekende bedrijven heen galopperen. Het publiek dat de wedstrijd bijwoont of de paarden zien hier niets van. Princeton Video Image (PVI-Europe) verzorgt deze virtuele reclame door gebruik te maken van de nieuwste technieken. Het is voor het eerst dat dit reclamemedium in de paardensport in Nederland wordt toegepast.



Copyright © 1997 - Horses of the Dutch

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie