Extratainment.com CEO Curt Roth gastspreker in Lissabon

Datum nieuwsfeit: 04-12-2000
Rotterdam, 30 november 2000

EXTRATAINMENT.COM CEO CURT ROTH GASTSPREKER IN LISSABON

ExtraTainment.com CEO Curt Roth zal als gastspreker optreden op het congres Migrating to All-IP Mobile Networks op maandag 4 december in Lissabon, Portugal. Roth's segment is getiteld "Meeting the Challenges for a Content Provider of Delivering Services on a Wireless IP Content Delivery Network".

Centraal onderwerp zijn de mogelijkheden voor streaming media op wireless breedband, met als praktijkvoorbeeld de impact van cartoons en films op IP-based netwerken. Roth's presentatie vindt plaats om 14.00 uur op 4 december, op de eerste dag van het congres.

Het All-IP Mobile Network congres vindt plaats van 4 tot en met 6 december in het Le Meriden Park Atlantic in Lissabon. Het doel van het congres is het maximaliseren van de commerciële kansen van de integratie tussen IP en mobility. Het evenement wordt georganiseerd door IIR Telecoms Ltd uit Londen. Voor meer informatie over All-IP Mobile Networks, zie: iir-conferences.com/ipmobile

ExtraTainment.com is genomineerd voor de BAFTA (British Academy of Film and Television Arts) Interactive Entertainment Award. Het is de winnaar van de Cool Site of the Month Award en is genomineerd voor de Cool Site of the Year Awards 2000 (www.coolsiteoftheday.com).

ExtraTainment.com brengt op zijn website dagelijks nieuwe cartoons, games en entertainment. Naast internet richt ExtraTainment.com zich tevens op de mobiele markt en levert content voor WAP, 3G (UMTS) en Palmtops, zoals Pocket PC's. ExtraTainment.com is te vinden op: www.extratainment.com

Noot aan de redactie:
De presentatie is na 6 december te downloaden op:
www.extratainment.com/congresses.html

Voor beeldmateriaal en downloads van ExtraTainment.com cartoons, logo's en banners kunt u terecht op: www.extratainment.com/pressimages.html.

Voor meer informatie kunt u zich wenden tot Mijke Niks, manager public relations, via telefoonnummer 010 4390200 of via e-mail (mijke@extratainment.com).