724 solutions neemt Tantau Software over

Datum nieuwsfeit: 04-12-2000

724 SOLUTIONS NEEMT TANTAU SOFTWARE OVER

De algemeen directeur van 724 Solutions, Greg Wolfond, wordt voorzitter; de algemeen directeur van TANTAU, John Sims, krijgt als algemeen directeur de leiding over de gecombineerde onderneming

TORONTO, CANADA EN AUSTIN, TEXAS, 4 DECEMBER 2000 - 724 Solutions Inc. (NASDAQ: SVNX en TSE: SVN), een vooraanstaand leverancier van internet-infrastructuursoftware waarmee klanten beveiligde bank-, effecten- en e-commercetransacties kunnen uitvoeren via draadloze internetverbindingen, en TANTAU Software, Inc., een ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen