SurfControl plc begeeft op markt e-mailfiltering

Datum nieuwsfeit: 04-12-2000
Voor onmiddellijke uitgave
4 december 2000

SurfControl plc begeeft zich ook op de markt voor e-mailfiltering, doet haar intrede in Zuidoost-Azië en vergroot zo de targetmarkt, de productlijn en het geografisch bereik.

SurfControl plc (Londen:SRF/EASDAQ:SRFC)("SurfControl"), een marktleider op het gebied van software voor het beheer van Internet-toegang, kondigt vandaag een nieuwe stap in haar wereldwijde uitbreiding aan. SurfControl Australië wordt gevormd door de acquisitie van EmU Tech Pty Ltd ("EmU tech"), de marktleider op het gebied van e-mailfilteringproducten en -technologie in Australië en haar primaire verkooppartner, Lanvision Pty Ltd ("Lanvision"), beide gevestigd in Sydney.

Hoogtepunten:

Aanvullende producten en technologie in de snelgroeiende ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen