Heer drs. E.A. de Groot verlaat Randstad Holding

Datum nieuwsfeit: 05-12-2000

- - - - - - - Randstad Holding persbericht - - - - - - -
De heer drs. E.A. de Groot (45 jaar) lid van het Executive Committee van Randstad Holding nv heeft besloten de organisatie te verlaten. Hij vertrekt op eigen initiatief om aan persoonlijke interesses en nieuwe uitdagingen invulling te kunnen gaan geven en zich te richten op nieuwe activiteiten.

Het Executive Committee wil benadrukken dat onder zijn leiderschap de nieuwe financiële structuur van de Groep, e-business en de ICT strategie zijn ontwikkeld en geïmplementeerd. Daarnaast was hij de drijvende kracht achter de ontwikkeling en implementatie van de e-recruitment site Newmonday.com, een joint venture met VNU.

Wij respecteren zijn beslissing en bedanken Bert de Groot voor zijn belangrijke bijdrage en wij wensen hem veel succes voor de toekomst.

Contactperso(o)n(en):
Maarten den Ottolander