Benoeming mr. B.J. Noteboom in EC Randstad Holding

Datum nieuwsfeit: 05-12-2000
Bron: Randstad Holding NV
Randstad Holding NV

05-12-2000: Benoeming van mr. B.J. Noteboom in Executive Committee Randstad Holding nv De directie van Randstad Holding nv kondigt hierbij aan de benoeming per 1 januari 2001 van de heer B.J. Noteboom (42 jaar), tot lid van het Executive Committee (EC).

De heer Noteboom zal binnen het EC verantwoordelijk zijn voor de divisie Yacht (segment voor Top Professionals) en voor Newmonday.com (een joint venture met VNU); daarnaast blijft hij verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van Hedson. Tevens zal hij een drietal strategische ICT-projecten in zijn portefeuille hebben, te weten: Group Data Model and Standards, E-procurement en Corporate Matching Engine.

De heer Noteboom bekleedde voordat hij in 1993 bij Randstad Holding nv in dienst trad, verschillende internationale functies bij Dow Chemical Europe. De afgelopen drie jaar was hij directeur van Capac en Hedson. Daarvoor werkte hij als regio-directeur bij Randstad Nederland. In de eerste twee jaar bij de Randstad Groep heeft hij verschillende bedrijfsonderdelen succesvol geïntegreerd.

Diemen, 5 december 2000
Randstad Holding nv

Randstad Holding nv is een internationale, zakelijke dienstverlener met werkmaatschappijen in West-Europa en Noord-Amerika. Essentieel bij alle diensten is het beschikbaar stellen van arbeid en deskundigheid aan organisaties die daardoor flexibeler kunnen opereren. De Randstad Groep behoort tot de grootste uitzendondernemingen in de wereld en is met de uitzendactiviteiten marktleider in de Benelux, Duitsland en het zuidoosten van de Verenigde Staten. Het aandeel Randstad Holding nv is genoteerd op de AEX-Effectenbeurs en maakt deel uit van de Amsterdam Midkap-index waar het voor 10,2% in meeweegt. Per 17 februari 1998 zijn opties Randstad Holding nv op de AEX-Optiebeurs in notering genomen.

Voor meer informatie kunt u
contact opnemen met:
Maarten den Ottolander
telefoon: 020 569 5623

01-12-00 Randstad blijft in de AEX-midkap index 05-12-00 Drs. E.A. de Groot, concerndirecteur financiën,