Ariba organiseert B2B World Tour

-PERSBERICHT-

Hoofddorp, 5 december 2000

Ariba organiseert B2B World Tour

Internationale eBusiness marktleiders komen samen in 7 verschillende steden verspreid over 5 continenten

Ariba, marktleider op het gebied van business-to-business (B2B) eCommerce platforms, heeft vandaag de start van de Live B2B World Tour 2001 aangekondigd. De World Tour wordt voor het eerste door Ariba georganiseerd en start in februari 2001 in Sydney, Australië en trekt daarna verder via Hong Kong, Las Vegas, Monaco, Sao Paolo en Tokio naar haar eindbestemming in New Orleans die in september bereikt zal worden.

De Live World Tour 2001 is bedoeld om huidige en toekomstige Ariba klanten, partners, suppliers, eCommerce topmensen, pers en analisten vanuit verschillende delen van de wereld bijeen te brengen om gezamenlijk informatie, ervaringen en ideeën uit te wisselen en demonstraties en presentaties te geven. Tijdens het eerste evenement in Sydney worden ongeveer 1.500 deelnemers verwacht. Dit evenement wordt onder meer gesponsord door Arthur Andersen, Deloitte Consulting en Sun Microsystems.

Tijdens de Live World Tour 2001 zullen Ariba topmensen en bekende sprekers uit de eBusiness-industrie 'acte de presence' geven. Deelnemers aan de World Tour conferenties worden geïnformeerd over ervaringen van Ariba klanten en -partners en krijgen live demonstraties van de Ariba technologie. Tevens wordt hen een uitgelezen mogelijkheid geboden om andere marktleiders uit de B2B eCommerce industrie te ontmoeten.

Keith Krach

*We spelen als marktleider een belangrijke rol in de ontwikkeling en realisatie van B2B eCommerce. Met deze Live World Tour willen we onze betrokkenheid laten zien bij de wereldwijde ondersteuning van onze (toekomstige) klanten. Ons succes staat of valt bij het succes van onze klanten. Met de Ariba Live Conferenties creëren we een omgeving waarin ruimte is voor innovatieve ideeën, groei en ontwikkeling,* aldus Keith Krach, voorzitter en CEO van Ariba.
Agenda
De Ariba Live 2001 World Tour volgt de volgende agenda: 19 -21 februari in Sydney,12 -14 maart in Hong Kong, 30 april * 3 mei in Las Vegas, 11 -14 juni in Monaco, 10 -12 juli in Sao Paulo, 30 juli * 1 augustus in Tokio, 9 -12 september in New Orleans.

Meer informatie over de Ariba live 2001 World Tour is te vinden op: www.aribalive2001.com.

Over Ariba
Ariba is de wereldwijde marktleider in B2B eCommerce oplossingen. Het Ariba B2B Commerce platform is een open end-to-end infrastructuur van interoperationele software oplossingen en Web-based commerce diensten. Dit platform stelt bedrijven in staat om efficiënt online handel te voeren en bevordert de integratie en samenwerking tussen B2B marktplaatsen, kopers, leveranciers en service providers. Het wereldwijde bereik en de functionaliteiten van het Ariba B2B Commerce platform creëren, met behulp van internet, schaalvoordelen en efficiency op processen voor toonaangevende bedrijven over de hele wereld, inclusief meer dan 20 bedrijven uit de Fortune 100. Ariba kan in Nederland worden bereikt op telefoonnummer: +31 (0)23 568 4720.

-EINDE BERICHT-

Voor meer informatie: