Politiebericht Oss

Politiebericht Brabant-Noord: Oss 5-12-2000
Persbericht district Maasland

CROSSER BEKEURD, NISTELRODE

In de strijd tegen de motorcrossers in natuurgebieden bekeurde de politie zondagochtend aan de Slabroekseweg een 38-jarige Eindhovenaar. De motorcrosser werd aangetroffen in een bosperceel in de omgeving van MOB-complex te Heesch dat inmiddels veel schade door crossmotoren had opgelopen. De hoogte van de boete wordt door het Openbaar Ministerie vastgesteld.

WONINGINBRAAK, HEESWIJK DINTHER

De bewoners van een woning aan de Wilhelminastraat kwamen maandagmiddag tot de ontdekking dat er was ingebroken. De inbraak heeft vermoedelijk in de nacht van zondag op maandag plaatsgevonden. De toegang werd verkregen door een deur te forceren. Er zijn een dertigtal mini cds ontvreemd. Ook wordt een geldbedrag van enkele duizenden guldens vermist.

WINKELDIEVEGGES AANGEHOUDEN, OSS

De politie van Oss heeft maandagmiddag drie vrouwen uit Oss van respectievelijk 20, 24 en 45 jaar aangehouden. Het drietal wordt ervan verdacht in een textielzaak aan de Heuvel een broek ter waarde van F 50.= te hebben ontvreemd. De vrouwen zijn voor verhoor ingesloten.

ONDER INVLOED, OSS

In de nacht van maandag op dinsdag is op de Ruwaardsingel een 62-jarige automobilist uit Oss aangehouden die onder invloed een auto bestuurde. Hij kreeg een rijverbod van drie uur opgelegd.

AUTO ONTVREEMD, OSS

Vanaf de Witte de Withstraat is in de nacht van maandag op dinsdag een grijze Opel Pick Up gestolen. Hierop zit het kenteken VF-SL-43. De waarde van het voertuig is niet bekend.

INBRAAK AUTO, OSS

Op de Oostwal in Oss is dinsdag ingebroken in een auto. Om binnen te komen werd een portierslot vernield waarna de autoradio werd ontvreemd. De waarde bedraagt F 350.=.

GEWOND BIJ AANRIJDING, OSS

Een 64-jarige automobilist uit Oss is dinsdagochtend om 10.45 uur gewond geraakt bij een verkeersongeval op de kruising van de Hartog Hartogstraat met de Saksenweg. De man verleende op deze kruising geen vermoedelijk geen voorrang aan een 40-jarige automobilist uit Berghem. Hij werd vermoedelijk verblind door de laagstaande en verblindende zon. Het slachtoffer is voor onderzoek overgebracht naar het ziekenhuis in Oss.