'Fly away' met de FNV naar Nice

Datum nieuwsfeit: 06-12-2000

Fly away met de FNV: naar Nice

In december komen de Europese regeringsleiders bijeen in Nice om een aantal belangrijke besluiten te nemen betreffende de EU. Voorafgaand daaraan wil het Europees Verbond van Vakverenigingen (EVV) de aandacht vestigen op zaken die belangrijk zijn voor werknemers (zie bijgaand pamflet). Zij organiseert daarom op woensdag 6 december in het Franse Nice een 'trade union rally, waar naar verwachting van het EVV zo'n 50.000 demonstranten zullen deelnemen.

Ook FNV, CNV en MHP doen mee. Op de dag van de rally vliegt een Boeing 737 de Nederlandse delegatie van vakbondsmensen, kaderleden en bestuurders, op en neer naar de Cote d'Azur. Dit onder aanvoering van Lodewijk de Waal en FNV's vice-voorzitter Kitty Roozemond

Ook voor (een beperkt aantal) journalisten zijn plaatsen in het vliegtuig gereserveerd.
Dus hebt u belangstelling, vul dan bijgaand aanmeldingformulier in en retourneer dat
vóór dinsdag 31 oktober dat zo snel mogelijk per fax of e-mail.

Daarbij is het volgende van belang:

* Bij overschrijding van het ons toegewezen quotum, maakt FNV-voorlichting een selectie. Discussie daarover is niet mogelijk.
* Aanmelden is deelnemen. Iedere niet benutte plaats betekent voor de FNV een aanzienlijke schadepost.

* Op het aanmeldingsformulier dient de achternaam, alsmede de voorletters te staan die corresponderen met die in uw paspoort.
* Ook uw huisadres is van belang i.v.m. eventuele toezending van de vliegtickets.

Nadere informatie:

FNV Voorlichting