Boekje 'Standplaats gemeente Grave'

Datum nieuwsfeit: 06-12-2000

6 december 2000; Boekje "Standplaats Grave"

Begin dit jaar nam burgemeester Zelissen afscheid als voorzitter van de Stichting Architectuur Lokaal. Als dank voor zijn werk werd hem door zijn opvolger, oud-minister Margreeth de Boer, een boekje over de stedenbouwkundige ontwikkeling van Grave aangeboden. Het boekje vormt een momentopname van de verschillende stedenbouwkundige (bouw-) projecten die in Grave gerealiseerd zijn of nog worden. Diverse gerealiseerde projecten worden besproken (Infirmerie, Merletcollege, Noorderblok, Kazerneplein) maar ook projecten die nog op de tekentafel liggen of waar zelfs nog maar globale ideeën over bestaan. Een mooi boekje dat inzicht geeft in "Grave in wording". Belangstellenden kunnen een of meerdere exemplaren van het boekje bestellen voor f 15,-- per stuk. Een inzage-exemplaar ligt in het projectenwinkeltje of bij het bureau Algemeen Juridische Zaken en Voorlichting, stadhuis Grave. Meer informatie/bestellen: H. Ruijs, voorlichter gemeente Grave, telefoon 477299.