Voorlichtingsbijeenkomst FME-CWM collectieve inkoop van gas

Datum nieuwsfeit: 06-12-2000
Vereniging FME-CWM

energie

Voorlichtingsbijeenkomst collectieve inkoop van gas.

Vanaf 1 januari 2002 zijn bedrijven die per aansluiting meer dan 1 miljoen m3 aardgas afnemen vrij in de keuze van hun gasleverancier. Dit is het gevolg van de Gaswet van 2000. Vermoedelijk gaat het om ongeveer 150 FME-CWM lidbedrijven. Om die bedrijven te helpen bij het verkrijgen van nieuwe leveringscontracten en het maken van nieuwe prijsafspraken, gaat de Vereniging FME-CWM de collectieve inkoop van gas organiseren. Deze activiteit is een onderdeel van het project Collectieve energie-inkoop FME-CWM. In het kader van energie-inkoop hebben inmiddels zes voorlichtingsbijeenkomsten plaatsgehad. De tariefsontwikkeling voor gas is nog onduidelijk. Om die reden is het des te belangrijker om de gasvraag van de vrije FME - CWM lidbedrijven te bundelen in een collectief project. Op 6 december 2000 is er vanaf 15.00 uur bij de Vereniging FME-CWM te Zoetermeer uur een voorlichtingsbijeenkomst over de collectieve inkoop van gas. Op die middag geven FME-CWM en samenwerkingspartner Holland Power Energy Consultants, presentaties over opzet, aanpak en organisatie van dit project. Binnenkort krijgen alle FME-CWM lidbedrijven met meer dan 50 werknemers extra informatie over het gasproject, inclusief een aanmeldingskaart voor de voorlichtingsbijeenkomst op 6 december. Dit onderscheid in bedrijven is gemaakt omdat uit de praktijk blijkt dat FME-CWM bedrijven met minder dan 50 werknemers minder dan 1 miljoen m3 aardgas gebruiken. Ongetwijfeld is er een enkele uitzondering. Deze bedrijven zijn uiteraard ook welkom op de bijeenkomst op 6 december.
Energiedesk van de Vereniging FME-CWM (079 - 353 1400) Terug naar index

Vereniging FME-CWM
Boerhaavelaan 40 Postbus 190 2700 AD Zoetermeer Telefoon (079) 353 11 00 Telefax (079) 353 13 65 E-mail (com@fme.nl)