Uitnodiging Mobile Business Forum 2000

Datum nieuwsfeit: 06-12-2000

Uitnodiging Mobile Business Forum 2000
De ontmoetingsplaats voor mobiele telecommunicatie- en internetsector (www.mbf2000.com)

Op woensdag 6 december en donderdag 7 december 2000 wordt in de RAI in Amsterdam het Mobile Business Forum 2000 georganiseerd. Namens Media Development Europe, organisator van dit congres nodigen wij u uit om hierbij aanwezig te zijn. Omdat het aantal plaatsen beperkt is, horen wij graag zo spoedig mogelijk uw reactie.

Tijdens het Mobile Business Forum 2000 zullen tal van ondernemingen hun visie geven op ontwikkelingen op het gebied van mobiele telecommunicatie. Het Mobile Business Forum 2000 wordt gesponsord door Ericsson, Nokia, Libertel, Cap Gemini, KPN Mobile, Marconi, CMG, Siemens, Sun en Brokat, en verder ondersteund door Forrester Research, The Wall Street Journal Europe en Mobile Europe.

In deze snelgroeiende markt ontstaan tal van nieuwe toepassingsmogelijkheden en diensten. Dit schept enorme mogelijkheden voor onder meer fabrikanten van infrastructuur en apparatuur, aanbieders van mobiele telecommunicatiediensten, aanbieders van internetdiensten en mobiele internetdiensten, applicatie-en contentaanbieders, financiële instellingen, mediabedrijven en uitgeverijen. Zij zullen aanwezig zijn op Mobile Business Forum 2000 om de nieuwe ontwikkelingen en mogelijkheden te besprekenTijdens het congres zullen een aantal bedrijven persbriefings geven. Ook kunt u sprekers interviewen. Graag horen wij van u of u van deze uitnodiging gebruik wilt maken. Voor aanmelding, informatie en het maken van afspraken voor interviews kunt u contact opnemen met: Renée Reijers van Brodeur Worldwide per telefoon: 020 - 346 20 00, of e-mail (rreijers@nl.brodeur.com). Informatie over het forum kunt u vinden op: www.mbf2000.com.

De hoofdsprekers op woensdag 6 december zijn:
Sergio Giacoletto, EVP van Oracle EMEA, over de ontwikkeling van mobiele bedrijfsoplossingen;
Fran Rooney, president van Baltimore Technologies, over de beveiligingsaspecten van mobiel zakendoen;
Lars Thunell, directeur van SE Banken, over de Zweedse voorsprong op het gebied van elektronisch bankieren.
Dagvoorzitter is Sir David Frost OBE.

De hoofdsprekers op donderdag 7 december zijn:
Andreas Schmidt, president Bertelsmann eCommerce, over de kansen van de op content gebaseerde mobiele handel;
Erkki Liikanen, Europees Commissaris, over het vasthouden van de Europese voorsprong in mobiele communicatie;
Douglas Rushkoff, hoogleraar New York University, over de sociale kanten van de mobiele samenleving.
Dagvoorzitter is Frederick Kempe, redacteur Wall Street Journal Europe. Naast de bovenstaande hoofdsprekers zijn er nog 48 sprekers aanwezig.

Naast de hoofdsprekers zijn er op beide dagen vier programma?s met als onderwerpen

· Content: lokatiegebonden diensten, e-content, bedrijfscontent,
· Amusement: muziek, spelletjes, loterijen

· Mobiel verkopen en winkelen: bankdiensten, handel in effecten, veilingen, reizen

· Mobiel adverteren en marketing (adverteren op mobiele apparatuur, coupons, promotie, loyaliteitsprogramma?s).
In deze sessies spreken 48 sprekers van onder andere Nokia, Razorfish, Forrester Research en Hallmark Cards

Wij heten u graag welkom op het Mobile Business Forum 2000-11-13

Met vriendelijke groet,