Extratainment.com ceo op Mobile Internet congres in Londen

Precedence: bulk

Rotterdam, 4 december 2000

EXTRATAINMENT.COM CEO CURT ROTH SPREEKT OP MOBILE INTERNET DEVICES IN LONDEN

ExtraTainment.com CEO Curt Roth zal als spreker verschijnen op het Mobile Internet Devices congres in London. Roth zal spreken over "Creating And Delivering Interactive Content To WAP Enabled Phones, PDAs and 3G Devices".

Het Mobile Internet Devices congres biedt gedurende twee dagen een aantal cases en presentaties onder leiding van experts. Onder de genodigden bevinden zich onder andere Compaq, Philips, Microsoft en Intel. De presentatie van ExtraTainment.com vindt plaats om 14.40 uur op 6 december, de tweede dag van het congres.

Mobile Internet Devices wordt gehouden op dinsdag 5 en woensdag 6 december in het Cumberland Hotel in London. Het evenement wordt georganiseerd door IIR Telecoms Ltd, Londen.
Voor meer informatie over Mobile Internet Devices, zie: iir-conferences.com/mobiledevices.

Roth is oprichter en voormalig hoofdaandeelhouder van GIN (GSM Information Network), 's werelds grootste content aggregator voor mobiele netwerken. Hij verkocht de succesvolle onderneming in 1999 aan Infospace. Roth heeft uitgebreide kennis van SMS en WAP en is thans actief op het gebied van content creation voor multimedia (zoals WAP, Internet en 3G). Zijn ervaring met content provisioning en aggregation gaat terug tot 1986, toen hij CEO was van Nederlands eerste commerciële Videotex netwerk. Sinds de oprichting van GIN in 1994 is hij actief in content delivery voor mobiele telecommunicatie.

ExtraTainment.com is genomineerd voor de BAFTA (British Academy of Film and Television Arts) Interactive Entertainment Award. Het is de winnaar van de Cool Site of the Month Award en is genomineerd voor de Cool Site of the Year Awards 2000 (www.coolsiteoftheday.com).

ExtraTainment.com brengt op zijn website dagelijks nieuwe cartoons, games en entertainment. Naast internet richt ExtraTainment.com zich tevens op de mobiele markt en levert content voor WAP, 3G (UMTS) en Palmtops, zoals Pocket PC's. ExtraTainment.com is te vinden op: www.extratainment.com

Noot aan de redactie:
De presentatie is na 6 december te downloaden op:
www.extratainment.com/congresses.html

Voor beeldmateriaal en downloads van ExtraTainment.com cartoons, logo's en banners kunt u terecht op: www.extratainment.com/pressimages.html.

Voor meer informatie kunt u zich wenden tot Mijke Niks, manager public relations, via telefoonnummer 010 4390200 of via e-mail (mijke@extratainment.com).