Boekbank lanceert Factureren via Internet

Bron: 7x24
Meer uit deze bron

BoekBank

Factureren via Internet: snel, correct en overzichtelijk

Bedrijven kunnen vanaf donderdag 7 december 2000 hun facturen versturen via internet. Wie een abonnement neemt op www.boekbank.nl kan zoveel facturen via internet versturen als hij wil.

Speciaal voor het Nederlandse Midden- en Kleinbedrijf is een softwarepakket ontwikkeld waarmee bedrijven correcte facturen via internet kunnen versturen. Eerst worden de gegevens van de afnemers ingevoerd op de site, en vervolgens de artikelen en diensten. Vanaf dat moment kan vanaf elke computer met internet, met een paar muisklikken correcte facturen versturen. Voorbereid voor de Euro en klaar voor het nieuwe BTW-tarief dat vanaf 1 januari 2000 geldt.

De ondernemer die BoekBank gebruikt kan alle facturen per email versturen, maar kan facturen ook gewoon uitprinten en per post versturen. Op zijn eigen internetpagina ziet het bedrijf een overzicht van de uitstaande facturen. Als de betaaltermijn is verstreken en het geld niet is ontvangen wordt er automatisch of door aanklikken een aanmaning verstuurd. Van elke uitgaande factuur is te zien wanneer deze is verzonden, en hoe, en hoe vaak deze is aangemaand.

Facturen via internet worden sneller betaald, de facturen zien er correct uit, en de facturering wordt overzichtelijk. Als bedrijven willen kunnen zij met BoekBank uiteindelijk de hele boekhouding via internet doen.

Noot redactie:

Voor meer informatie kunt u zich wenden tot

Hans van Heertum
Deccaweg 38