'OR-dag' regionale omroep in Mediacentrum te Hilversum

Datum nieuwsfeit: 06-12-2000
Nederlandse Vereniging van journalisten

'OR-dag' regionale omroep

Leden van ondernemingsraden bij de regionale omroepen komen op 6 december bijeen om te discussiëren over ondermeer de CAO-afspraken 2000, het redactiestatuut en internet voor de regionale omroep. De 'OR-dag' vindt plaats in het Mediacentrum (Marconizaal) in Hilversum en begint om 10.00 uur.

Eén van de onderwerpen tijdens de 'OR-dag' is het redactiestatuut bij de regionale omroep. De NVJ inventariseert dit najaar bestaande redactiestatuten en zal tijdens de bijeenkomst een checklist en een modelstatuut presenteren. Ander thema van de dag is Internet en regionale omroep. In dit kader wordt de website van RTV West en Omrop Fryslân gepresenteerd en becommentarieerd. Aansluitend is er een discussie over de mogelijkheden en onmogelijkheden van internet voor de regionale omroep. Informatie en aanmelding: 020 6766771.