Tomorrow adviseert via website over nieuw belastingstelsel

Datum nieuwsfeit: 06-12-2000

TOMORROW ADVISEERT KLANTEN VIA WEBSITE OVER NIEUW BELASTINGSTELSEL

De Rijp, 6 december 2000 ? Wie wil zien wat er volgend jaar in de persoonlijke financiële situatie gaat veranderen op het gebied van pensioen, lijfrente, hypotheek en spaarrekeningen kan terecht op www.tomorrow.nl.
Via een zeer laagdrempelig vraag- en antwoordmenu informeert en adviseert Tomorrow Pensioenconsultants en Internetservices haar cliënten over de mogelijke persoonlijke consequenties van de Wet IB 2001.

In verzekeringsland is het gebruikelijk om zeer uitgebreide informatie te zenden waardoor het voor de gemiddelde consument nagenoeg onmogelijk wordt om zich te realiseren wat de gevolgen zijn van de wijzigingen in de fiscale wetgeving. Het internet wordt hiervoor nauwelijks ingezet.

Tomorrow gebruikt de mogelijkheden van internet ten volle om consumenten persoonlijk en gericht te informeren. De bezoeker van de site wordt door een zeer eenvoudig menu geloodst. Door steeds "ja" of "nee" te antwoorden op de gestelde vragen, krijgt men binnen één minuut een passend advies. Tomorrow heeft al haar cliënten via een mailing geïnformeerd over deze service. Inmiddels hebben al enkele honderden cliënten hiervan gebruik gemaakt.

Voor meer informatie:

Namens Tomorrow Pensioenconsultants en Tomorrow Internetservices: Jan Stalman (Media Engineering), tel. nr. 020 ? 46 22 798.

Zie ook: www.tomorrow.nl