Een virtueel kraslot op de Compaq website

Datum nieuwsfeit: 06-12-2000
Een virtueel kraslot op de Compaq website

Compaq verloot 100 exemplaren van de Compaq iPAQ Pocket PC

Gouda, 6 december 2000 - Compaq biedt bezoekers van de Nederlandse website deze maand de mogelijkheid om virtueel te 'krassen'. Het prijzenpakket bestaat uit 100 exemplaren van de Compaq iPAQ Pocket PC. Op de website van Compaq (www.compaq.nl/ipaqkrasactie) krijgen bezoekers na het goed beantwoorden van een vraag een 'virtueel' kraslot te zien. Hiervan mogen ze zes vakjes openkrassen. Wie daarbij driemaal een iPAQ handheld te zien krijgt, wint deze Pocket PC.

Op de website kunnen bezoekers tevens een online filmpje bekijken, dat de vele toepassingsmogelijkheden van de Compaq iPAQ Pocket PC laat zien. Bezoekers kunnen zo vaak deelnemen als ze willen, met inachtneming van een pauze van 15 minuten tussen de verschillende pogingen. De namen van de winnaars zijn op de site te lezen. De lijst wordt op maandag-, woensdag- en vrijdagochtend bijgewerkt. De krasactie loopt tot en met 31 december 2000 of tot alle prijzen door de deelnemers zijn gewonnen.

Over Compaq
Compaq Computer Corporation - een Fortune Global 100 company - is 's werelds grootste leverancier van computersystemen. Compaq ontwerpt, ontwikkelt, produceert en levert een breed scala aan services en hardware- en softwareoplossingen, waaronder toonaangevende oplossingen voor enterprise computing, fouttolerante bedrijfskritische oplossingen, zakelijke desktop en mobiele producten, alsmede consumenten PC's. In meer dan 200 landen verkoopt Compaq haar producten en diensten, voornamelijk aan het bedrijfsleven, consumenten, de overheid en onderwijsinstellingen.

Meer informatie over Compaq en haar producten en diensten, alsmede klantenondersteuning, is beschikbaar op www.compaq.nl.

COMPAQ AND THE COMPAQ LOGO REGISTERED U.S. PATENT AND TRADEMARK OFFICE. PRODUCT NAMES MENTIONED HEREIN MAY BE TRADEMARKS AND/OR REGISTERED TRADEMARKS OF THEIR RESPECTIVE COMPANIES. THIS FINANCIAL DISCUSSION CONTAINS FORWARD-LOOKING STATEMENTS BASED ON CURRENT EXPECTATIONS THAT INVOLVE A NUMBER OF RISKS AND UNCERTAINTIES. THE POTENTIAL RISKS AND UNCERTAINTIES THAT COULD CAUSE ACTUAL RESULTS TO DIFFER MATERIALLY INCLUDE: DELAYS IN THE IMPLEMENTATION OF CHANGES IN DELIVERY MODELS, COMPONENT SHORTAGES, INCREASED COMPETITIVE ENVIRONMENT AND PRICING PRESSURES, DELAYS IN PRODUCT ROLLOUT SCHEDULES, SLOW ACCEPTANCE FOR NEW FORM FACTORS, CHANGES IN PRODUCT, CUSTOMER AND GEOGRAPHIC SALES MIX, EMPLOYEE RETENTION, THE FINANCIAL CONDITION OF RESELLERS, DELAYS IN NEW SYSTEMS IMPLEMENTATION, OPERATIONAL INEFFICIENCIES RELATED TO SALES CYCLES, EQUITY INVESTMENT VOLATILITY, EMERGING MARKET POLITICAL OR ECONOMIC INSTABILITY AND DISRUPTIONS RELATED TO RESTRUCTURING ACTIONS. FURTHER INFORMATION ON THE FACTORS THAT COULD AFFECT COMPAQ'S FINANCIAL RESULTS IS INCLUDED IN COMPAQ'S SECURITIES AND EXCHANGE COMMISSION (SEC) FILINGS, INCLUDING THE LATEST ANNUAL REPORT ON FORM 10-K AND THE LATEST QUARTERLY REPORT ON FORM 10-Q.

- Einde persbericht -

Achtergrondinformatie:
Compaq Computer B.V.
Jeanette de Wilde, tel. 0182 - 565807, e-mail: (Jeanette.dewilde@compaq.com) Of
Monogram Communication Strategies (MCS) BV
Perlita Fränkel, tel. 023 - 5628208, e-mail: (perlitaf@monogram.nl)