Sijcommerce eerste Nederlandse online reclamebureau

Datum nieuwsfeit: 07-12-2000

Persbericht Capelle aan den IJssel,

7 december 2000

SIJCOMMERCE ONLINE EERSTE NEDERLANDSE ONLINE RECLAMEBUREAU.

7 december is de dag dat het Nederlandse bedrijfsleven kennis kan maken met een totaal vernieuwde internetaanbieder: www.sijcommerce.nl. Dit online reclameonderdeel van Sijcomar Reclamegroep BV te Capelle aan den IJssel, biedt haar expertise aan op het gebied van online-marketing, online-communicatie, internetanalyse, e-commerce, search engine marketing, internetconsultancy, webreclame en streaming audio. Sijcommerce Online onderscheidt zich door communicatie als uitgangspunt te nemen in plaats van techniek.

Moederorganisatie Sijcomar Reclamegroep BV (www.sijcomar.nl) staat al 20 jaar garant voor hoogwaardige reclame-oplossingen voor onder andere business to business-uitingen, duurzame consumentenproducten en overheidscommunicatie. Voor meer informatie kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met: info@sijcommerce.nl.

Sijcommerce Online
Bisletweg 2