Sinterklaas heet 100.000ste bezoeker Telfort Plaza welkom

Datum nieuwsfeit: 07-12-2000
Telfort persbericht

Sinterklaas heet 100.000ste bezoeker Telfort Plaza welkom

Amsterdam, 4 december 2000 Op 5 december a.s. zal Telfort Plaza zijn 100.000e bezoeker mogen begroeten. Telfort Plaza in Den Haag is de eerste 'image store' van Telfort in Nederland en heeft tot doel de bezoekers op een heldere, laagdrempelige manier kennis te laten maken met de voordelen van internet en mobiele communicatie.

Met Telfort Plaza, waarvan de Haagse vestiging op 5 juli jl. haar deuren opende, heeft Telfort een compleet nieuw winkelconcept gecreëerd, waarin jong en oud zeven dagen per week op een begrijpelijke wijze kunnen kennismaken met de verworvenheden van de nieuwe economie. Daarbij gaat het vooral om de verrassende gebruiksmogelijkheden van internettechnologie en mobiele telefonie, en de combinatie daarvan. Telfort wil met het Plaza het nut, het belang en de toepassingen van mobiele persoonlijke communicatie en internet bij een breed publiek onder de aandacht brengen. In die hoedanigheid vertegenwoordigt Telfort Plaza een strategisch belang voor Telfort.

In de 'Internet Zone' in Telfort Plaza kunnen bezoekers websurfen, chatten en e-mailen of zich met behulp van een webcam digitaal vereeuwigen. Gebruiksvriendelijke touchscreens maken de bezoekers wegwijs door het Plaza. Professionele begeleiding is altijd aanwezig in de vorm van Telforts Internet Jockeys. Een service- en adviesdesk biedt informatie over de producten en diensten van Telfort, van Clarity tot Q. De jeugdige bezoekers kunnen zich vermaken in Kids Plaza, een speciale kinderhoek waar computerschermen in de vorm van een paddestoel korte educatieve films vertonen over internet. Op diverse internetwerkplekken kunnen de kinderen bovendien spelenderwijs kennismaken met de mogelijkheden van de elektronische snelweg.

Telfort Plaza is gevestigd in hartje Den Haag, aan de Grote Marktstraat 51, naast de Bijenkorf. De image store is elke dag geopend van 9.00 tot 18.30 uur en op donderdag tot 21.00 uur. Op zondag is Telfort Plaza ook geopend, van 12.00 tot 18.00 uur.

Telfort is honderd procent eigendom van British Telecom. Het bedrijf is in Nederland aanbieder van nationale en internationale telecommunicatiediensten aan de zakelijke en consumentenmarkt. De 1900 Telfort-medewerkers stellen de klant in staat op vrijwel onbegrensde wijze en op uiteenlopende manieren spraak en data uit te wisselen. Deze uitwisseling maakt nieuwe transactievormen mogelijk en resulteert in een nieuwe 'e'-economie?, waarin Telfort een prominente rol vertegenwoordigt. Onder haar klanten bevinden zich multinationals als NS, ABN-AMRO, Unilever, Akzo Nobel, KPMG en BP. Inmiddels kozen meer dan 750.000 particulieren voor de innovatieve producten en diensten van Telfort.

7-12-00

Adresgegevens Telfort