Mini seminar: klantcontacten in het digitale tijdperk

Datum nieuwsfeit: 07-12-2000
Beste persrelatie,

Wat hebben het Nederlandse jongerenplatform Yellow, Wall Street Journal en Blockbuster met elkaar gemeen? Zij maken gebruik van Narrowcasting technologie om op fundamenteel andere wijze om te gaan met klantcontacten. Een model waar zij de klant voorzien van informatie die "personalised, anticipated and relevant" is. Dit zijn de 3 kernelementen uit het boek Permission Marketing (door Seth Godin, VP Marketing Yahoo). Deze komen uitvoerig aan bod tijdens het mini seminar "Klantcontacten in het digitale tijdperk" op 7 december aanstaande in Utrecht.

Special voor organisaties die de volgende stap op het vlak van klantcontacten willen zetten zullen wij samen met onze partners, Lost Boys Interactive (www.lostboys.com) & AYZEE Online Advertising & Marketing (www.ayzee.com) u de ins- en outs tonen van klantcontacten in het digitale tijdperk. Dit zal gebeuren aan de hand van diverse klantencases waaronder Yellow, Blockbuster en Wall Street Journal en u kunt horen hoe zij van bezoekers klanten maken en van klanten vrienden!

Agenda:
09:00 - 09:30 Ontvangst en koffie

09:30 - 10:00 Narrowcasting als multi-channel model om relaties te bouwen (MicroStrategy)

10:00 - 10:45 Online advertising en marketing: hoe bereik ik mijn doelgroep (Stephan Fellinger, AYZEE)

10:45 - 11:00 Pauze

11:00 - 11:45 Narrowcasting als onderdeel van uw internet strategie (Lost Boys)

11:45 - 12:30 Praktijk cases: Yellow, Blockbuster en Wall Street Journal

12:45 Lunch

Aansluitend op het seminar is het mogelijk om 1-op-1 interviews te hebben met de diverse sprekers. U bent van harte welkom om dit seminar bij te wonen. U kunt zich aanmelden door deze email te beantwoorden. Dan ontvangt u van ons een bevestiging en routebeschrijving. Uiteraard kunt u ook bellen met Monique Potters op een van onderstaande telefoonnummers. Graag tot ziens op 7 december aanstaande.

Hartelijke groet,

Potters PR