Compaq verlaagt entreekosten voor OpenSAN-markt

Datum nieuwsfeit: 07-12-2000
Compaq verlaagt entreekosten voor OpenSAN-markt

Compaq benoemt CSS, Getronics, Info'Products en Syntegra tot SAN System Integrator

Gouda, 7 december 2000 - Compaq introduceert een accreditatieschema voor strategische channel partners, de zogenaamde Storage Area Network (SAN) System Integrators (SSI). Hiermee slecht het bedrijf één van de belangrijkste barrières voor partners om actief te worden in de opkomende 'multi-miljard-dollar' OpenSAN-markt. De instapkosten voor channel-partners die deze bedrijfskritische markten voor Storage Area Networks en OpenSAN's willen betreden, worden verminderd. Het initiatief vergroot eveneens het vertrouwen en de keuzemogelijkheden van de klant in OpenSAN-technologie, -oplossingen en -implementatie.

Vandaag tekenen CSS, Getronics, ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen