Lifeware neemt activiteiten Amtron over

publicatie: 7 december 2000
na: 17.00 uur

Lifeware neemt activiteiten Amtron over

Eindhoven: begin september kondigde Copaco aan, Amtron vanuit Naarden te verhuizen naar Eindhoven en onder te brengen bij zustermaatschappij Lifeware.

Om een verdere optimalisatie mogelijk te maken zijn met leveranciers afspraken gemaakt om de productlijnen van Amtron onder te brengen bij Lifeware. Het betreft onder andere de merken Xerox, Acer, Palm en Onstream. De overige Amtron productlijnen zullen niet langer deel uitmaken van het Copaco productportfolio.

Een en ander betekent dat vanaf 7 december 2000 de activiteiten van Amtron voortaan door Lifeware te Eindhoven worden voortgezet.

Profiel Copaco N.V.
Copaco N.V. is sinds 1981 actief op het gebied van Informatie en Communicatie Technologie (ICT) en genoteerd aan de Officiële markt van de AEX-Effectenbeurs N.V.
De onderneming is een van de marktleiders in Nederland en levert met ca. 450 medewerkers computer-, netwerk-, data-storage en communicatieproducten, software en groupware, opleidingen en trainingen.
De activiteiten zijn ondergebracht in de werkmaatschappijen Quadram, Lifeware, @ The Academy,
A-Line, Amtron en Sydicom. In 1999 boekte Copaco een nettowinst van 5,1 miljoen op een omzet van 463 miljoen.

Voor nadere informatie:

Lifeware B.V. : de heer Dick Jongetjes, Directeur telefoonnummer: 040 - 292 92 90

Copaco N.V. : de heer Jos G.L.M. Reijers, CEO
de heer drs. Wim H. Geraats, CFO