Fusiebericht Uni-Invest beschikbaar

Bron: Uni-Invest
Uni-Invest

Fusiebericht beschikbaar

De Directie van Uni-Invest N.V. maakt bekend dat vanaf heden het fusiebericht tevens prospectus inzake de voorgenomen juridische fusie tussen Uni-Invest N.V. en Vastned Offices/Industrial N.V. beschikbaar is. Exemplaren van het fusiebericht tevens prospectus kunnen kosteloos worden verkregen bij Uni-Invest N.V. te Amsterdam.

Het voorstel tot fusie d.d. 16 november 2000 zal worden behandeld in een Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders op 20 december 2000 te Amsterdam. De vergadering vindt plaats in Le Méridien Apollo Hotel, Apollolaan 2 te Amsterdam en vangt aan om 10.00 uur. Aandeelhouders Uni-Invest N.V. of andere vergadergerechtigden die het voornemen hebben deze vergadering bij te wonen, wordt verwezen naar de advertentie inzake de oproep tot deze buitengewone aandeelhoudersvergadering die op 5 december is verschenen in het Financieele Dagblad, het NRC Handelsblad alsmede de Officiële Prijs Courant. Deze advertentie is tevens te raadplegen op de website van Uni-Invest N.V.: www.uni-invest.com

De voorgenomen fusie tussen Uni-Invest N.V.en VastNed Offices/Industrial N.V. is bij de Nederlandse Mededingings Autoriteit (NMa) aangemeld. Bij besluit van 4 december 2000 heeft de directeur-generaal van de NMa bekend gemaakt dat tegen de voorgenomen fusie geen bezwaar bestaat.

Daarnaast heeft het Ministerie van Financiën in een brief van 4 december 2000 aan de belastingadviseur van VastNed Offices/Industrial N.V. laten weten dat de bevoegde inspecteur gemachtigd is om de heffing van overdrachtsbelasting achterwege te laten ter zake van de verkrijging van alle activa en passiva van Uni-Invest N.V. door VastNed Offices/Industrial N.V. ten gevolge van de Fusie.

Amsterdam, 7 december 2000

UNI-INVEST N.V.
De Directie

Voor informatie over dit persbericht kunt u contact opnemen met de Directie van Uni-Invest: 020-607 7404