Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Verbreding landbouwbedrijf vraagt visie en creativiteit

Datum nieuwsfeit: 08-12-2000
Bron: LEI
Zoek soortgelijke berichten
LEI

persbericht / nr. 1639, 8 december 2000

Verbreding landbouwbedrijf vraagt vooral visie en creativiteit

Boeren die hun bedrijf succesvol verbreden, onderscheiden zich door een heldere visie en doelstellingen, een goed uitgewerkte strategie en communicatieve kwaliteiten. Deze eigenschappen wegen zwaarder dan hun landbouwkundige vaardigheden. Dat blijkt uit een onderzoek van het LEI in opdracht van het Ministerie van Landbouw, Natuurbeheer en Visserij . Het onderzoek onderscheidt twee typen verbreders met verschillende bedrijfsvisies en motieven: Geïnspireerde Verbreders en Rationele Verbreders. Voor Geïnspireerde Verbreders wegen ecologische en maatschappelijke doelstellingen minstens zo zwaar als economische. Rationele Verbreders zetten de economische doelen ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie