RING! en EBSI gaan overeenkomst aan voor distributie Avalon

Datum nieuwsfeit: 08-12-2000
Bron: Ring!Rosa Products NV
Ring!Rosa Products NV

RING! en ebsi gaan overeenkomst aan voor de distributie van avalon

Amsterdam/Toronto RING!Rosa Products NV (RING!) en Electronic Business Services International of Canada Inc. (EBSI) hebben een overeenkomst getekend voor de distributie van het RING! communication center product Avalon in Noord Amerika. Door middel van deze overeenkomst zal EBSI Avalon verkopen en een reseller netwerk opzetten voor de verkoop via derden.

De promotie, marketing en distributie van Avalon door EBSI, zal worden vastgelegd in een gezamenlijk business plan.

Jake N. Floris, President van EBSI zei over het partnership "De architectuur van Avalon maakt eenvoudige ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen