Stressvereniging gaat van start in Heerenveen

Datum nieuwsfeit: 08-12-2000
FNV

Start stressvereniging in Heerenveen
Regio Noord - groningen@fnv.nl

Start stressvereniging in Heerenveen
De FNV is begonnen met het pilotproject http://www.fnv.nl/02werkgeld/arbo/werkdruk/pilot/pilot-werkdruk.html("Werkdruk de baas"). Een belangrijk onderdeel hiervan is ondersteuning bij de oprichting van een vereniging voor en door mensen met stress of burn-out. De afgelopen weken bleek al dat de belangstelling voor een stressvereniging groot is. Daarom organiseert de FNV op korte termijn een eerste bijeenkomst. Kitty Roozemond, vice-voorzitter van de FNV, verzorgt een inleiding op het thema. De bijeenkomst vindt plaats op 19 december as. in het Abe Lenstrastadion te Heerenveen.

Stress en burn-out
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen