Dell en Unisys breiden strategische samenwerking uit

Datum nieuwsfeit: 08-12-2000
Dell en Unisys breiden strategische samenwerking uit Overeenkomst voorziet in nieuwe diensten en OEM-afspraken

Amsterdam, 8 december 2000 - Unisys en Dell Computer Corporation hebben aangekondigd dat zij hun bestaande overeenkomst op het gebied van dienstverlening willen uitbreiden naar een wereldwijde alliantie op het terrein van servers, PC's en diensten.

De nieuwe overeenkomst voorziet er onder meer in dat Unisys de midrange PowerEdge-servers van Dell onder haar eigen naam gaat verkopen. Daarnaast zal Unisys benoemd worden tot Preferred Services Provider voor technologie- en supportdiensten aan klanten van Dell. Dell zal Unisys-klanten voorzien van desktops, notebooks en kleine servers ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen