Politiebericht Brabant-Noord: Uden

Politiebericht Brabant-Noord: Uden 11-12-2000
Persbericht district De Leijgraaf

NIETS VERMIST BIJ WONINGINBRAAK

Tijdens het afgelopen weekend is ingebroken in een woning aan de Orgellaan in Uden. Na het vernielen van een bovenlicht heeft de dader de woning doorzocht. Er wordt niets vermist.

CROSSMOTOREN GESTOLEN

Uit een berging achter een woning aan de Rooijsestraat in Uden zijn zondagmiddag drie kinder-crossmotoren gestolen. De daders hebben voor de diefstal eerst een tuinpoort en daarna de deur van de berging vernield. De voertuigen zijn een rode Honda, een witte Yamaha en een roodkleurige Lem. Gezamenlijke waarde ruim f.5.000,--.

AUTO WEG

In de nacht van zondag op maandag verdween vanaf de Beatrixhof in Uden een personenauto. Het betrof een Renault, kenteken JP-XZ-59, waarde niet bekend.

BROMFIETSER TEGEN HEK

Een 17-jarige bromfietser uit Veghel botste vanmorgen op het (brom)fietspad op de Eikenheuvelweg in volle vaart met zijn voertuig tegen twee hekken die sinds kort op het pad staan. De hekken zijn er geplaatst om de snelheid van de bromfietsers te beperken. De bromfietser is met verwondingen aan hand en been overgebracht naar het ziekenhuis in Veghel.

GELD WEG

Vanmorgen werd een inbraak ontdekt in een bedrijfspand aan de Liessentstraat in Uden. Bij de inbraak verdween een bedrag van enkele honderden guldens. Van het pand werd een dakraam vernield.