CineNova sluit overeenkomst met Gamma Subtitling

Datum nieuwsfeit: 11-12-2000

CineNova sluit overeenkomst met Gamma Subtitling

Amsterdam, 8 december 2000 CineNova, het filmkanaal, heeft een overeenkomst afgesloten met Gamma Subtitling.

Gamma gaat vanaf heden voor CineNova recente films van ondertiteling voorzien. Tevens worden reeds ondertitelde films gecontroleerd op de nieuwe Nederlandse spelling en indien noodzakelijk technisch aangepast.

Jan Zwerus, Managing Director van CineNova: "Ik ben zeer verheugd over deze samenwerking en ben ervan overtuigd een zeer goede kwaliteit aan ondertiteling in huis gehaald te hebben. Gamma is een klein bedrijf dat door zijn persoonlijke benadering zeer klantgericht is". "Bovendien", meldt Zwerus, "werken ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen