Tam Tam benoemt Cindy Pranger tot Human Resource Manager

Datum nieuwsfeit: 11-12-2000
Tam Tam benoemt Cindy Pranger tot Human Resource Manager

Delft, 11 december 2000 - Cindy Pranger is benoemd tot Human Resource Manager van Tam Tam. Drs. Pranger is in deze functie verantwoordelijk voor de verdere uitbouw van de activiteiten van Tam Tam op het gebied van Human Resource.
Cindy Pranger is sinds 1997 werkzaam in de consultancy-branche. Zij startte haar loopbaan bij C/Tac - Align, een consultancy-organisatie die zich richt op de implementatie van SAP- software en de begeleiding van organisatieveranderingen als gevolg van de toepassing van informatietechnologie. Zij was daar werkzaam als senior consultant SAP-HR.

Over Tam Tam
Tam Tam is in 1996 opgericht door de broers Paul en Bart Manuel. Het bedrijf is gevestigd in Delft en realiseert e-business en e-communication oplossingen. De eindproducten zijn veelal web-based, maar strekken zich ook uit tot mobiele communicatie. Daarnaast adviseert Tam Tam haar klanten over de integratie van nieuwe technieken in de huidige (of toekomstige) bedrijfsvoering.
Tam Tam verzorgde onder meer aansprekende projecten voor de Novib, Rijkswaterstaat, ministerie van EZ, Mojo Concerts, VNU, Hunter Douglas, het Nederlands Normalisatie-instituut en het Voorlichtingsbureau Vlees. Meer informatie over Tam Tam is te vinden op de website: www.tamtam.nl.

Voor meer informatie:
Tam Tam
Paul Manuel
Telefoon: 015 - 750 20 00
E-mail: (Paul.Manuel@tamtam.nl)

Lammers van Toorenburg PR
Winnie Silvertand / Julia Vonno
Telefoon: 030 - 656 50 70
E-mail: (winnie@lvtpr.nl) / (julia@lvtpr.nl)