Ontsteken 4000 lampjes in kerstboom in Voorburg

Contactpersoon: Jan van Wissen

4000 lampjes verlichten kerstboom in Voorburg

Datum: 12 december 2000

Op dinsdag 12 december om 19.00 uur zal de Tsjechische ambassadeur H.E. Mevrouw Helen Bambasova de 4000 lichtjes ontsteken in de kerstboom op het Stationsplein in Voorburg. De 13 meter hoge kerstboom wordt op initiatief van de stichting "Mooi Voorburg"geplaatst en is een geschenk van de Tsjechische stad Hranice. De gemeenten Voorburg en Hranice vieren het 10-jarig jubileum van hun stedenband . De lichtjes worden verzorgd door Philips Display Components die dit jaar 200 miljoen Euro heeft geinvesteerd in een nieuwe beeldbuisfabriek in Hranice. Sfeervolle kerstmuziek zal ten gehore worden gebracht door de harmonie St. Caecilia. Kerstliedjes worden gezongen door kinderen van de Lusthofschool te Voorburg

Stichting "Mooi Voorburg

Herenstraat 79