Click Commerce en Microsoft bundelen krachten

Datum nieuwsfeit: 12-12-2000

Click Commerce en Microsoft bundelen krachten voor verbeterde ondersteuning van Click Commerce' 'sell-side' B2B-oplossingen

Ondersteuning van Microsoft omvat verbeterde technische support en gezamenlijke verkoop- en marketingactiviteiten

Hoofddorp, 12 december 2000 -- Click Commerce (Nasdaq: CKCM), toonaangevend aanbieder van Enterprise Channel Management (ECM)-oplossingen, maakt vandaag een formele relatie met Microsoft bekend.

Als onderdeel van de relatie zal Microsoft haar ondersteuning van Click Commerce op het gebied van technologische ontwikkeling, marketing en verkoop uitbreiden. Microsoft zal Click Commerce architecturele ontwerpdiensten aanbieden en assisteren bij het in gebruik nemen van Enterprise Channel Management-oplossingen door klanten. Microsoft ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen