Accountants en IT-bedrijven kiezen voor internetboekhouden

Bron: 7x24
Meer uit deze bron

Accountants en IT-bedrijven kiezen voor internetboekhouden

Binnen 2 weken na de introductie hebben zich 82 bedrijven aangemeld bij www.boekbank.nl om hun boekhouding voortaan via internet te doen.

De belangstelling is komt vooral vanuit de accountants- en administratiekantoren (16 bedrijven) en de IT-sector (14 bedrijven). Daarnaast een aantal advies- en consultancybedrijven en enkele ZZP-ers (zelfstandigen zonder personeel). Bij de rest van de nieuwe klanten van BoekBank zitten o.a. een fietsenwinkel, uitgeverij, advocatenkantoor, schildersbedrijf.

De accountants geven als reden op dat ze op deze manier goed met hun klanten kunnen communiceren omdat ze via internet in de boekhouding van hun relaties kunnen meekijken. Voor de IT-bedrijven is het plezierig dat ze op elke locatie waar een computer aan het internet is aangesloten de boekhouding kunnen gebruiken ('Ik kan in een stil uurtje van m'n ski-vakantie even rustig werken').

Noot redactie:

Voor meer informatie kunt u zich wenden tot

Hans van Heertum
Deccaweg 38