Unisys brengt technologische gebruikers samen

Datum nieuwsfeit: 12-12-2000
Unisys brengt technologische gebruikers samen op 'Unisys eCommunity' Innovatief, interactief forum biedt expertise en één-op-één dialoog

Amsterdam, 12 december 2000 - Unisys is gestart met eCommunity, haar eerste elektronische business-to-businessgemeenschap voor klanten, partners en Unisys-medewerkers. Binnen eCommunity, een op het Web gebaseerd Internet-forum, kunnen de deelnemers met elkaar samenwerken en informatie uitwisselen. eCommunity voorziet erin dat klanten, partners en werknemers wereldwijd met eCommunity op een effectieve en efficiente manier dankzij onderlinge communicatie zaken met elkaar kunnen doen.

Klanten en partners, die voorheen via een Unisys-medewerker met elkaar in contact werden gebracht, hebben nu met eCommunity toegang tot een ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen