Training Communiceren 'Presenteren is profileren'

===============Persbericht=============

Kopsuggestie:

Presenteren is profileren

Training Communiceren ten behoeve van ondernemerschap en bedrijf

In januari 2001 gaat er een bijzondere cursus van start: "presenteren is profileren". De cursus heeft als filosofie dat succesvol ondernemerschap ook wordt bepaald door de wijze waarop men zichzelf, het bedrijf en het product presenteert . In de cursus worden de deelnemers getraind in communicatietechnieken die een bijdrage kunnen leveren aan het creëren van een positieve beeldvorming. De cursus wordt in de tweede week van januari 2001 gegeven op 10, 11 en 12 januari . De aanvang is woensdag 10 januari s avonds.

In de cursus wordt vanuit de kwaliteiten van de verantwoordelijken gewerkt aan het ontwikkelen van vaardigheden en inzichten ten behoeve van een gewenst imago bij derden. Er worden mogelijkheden aangereikt en getraind om het bedrijf succesvol te profileren. Met de training krijgen deelnemers ook inzicht in de mate waarop je als persoon over komt bij anderen en in het effect hiervan op de profilering van bedrijf en product.

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met:

Agramanagement

Anneke Kempenaar: tel 0321-386865