StorNet en Legato Systems breiden partnership uit

Datum nieuwsfeit: 12-12-2000
StorNet en Legato Systems breiden partnership uit

Hoofddorp, december 2000 - - Legato Systems, toonaangevend in de enterprise storage management en StorNet - leverancier van netwerk-verbonden opslagdiensten - hebben hun bestaande samenwerking uitgebreid vanuit Legato's Premier Enterprise Solution Partnership programma. De uitbreiding omvat nieuwe diensten en producten op het gebied van netwerk- verbonden opslag voor SAN- en NAS-omgevingen.

StorNet gaat Legato NetWorker 6.0, Legato Celestra en Legato Cluster Enterprise opnemen in de eigen reeks van SAN-oplossingen voor server- en LAN-vrije back-up. Tevens bieden de organisaties diverse diensten op het gebied van op NMDP-gebaseerde gegevensbeveiliging om de filers in netwerk-verbonden opslagomgevingen te beschermen. Legato Networker 6.0 is een krachtige oplossing voor gegevensbeveiliging en komt e-businessondernemingen en service providers tegemoet in hun intensieve gegevensbehoefte. Het biedt optimale back-up en restore performance, flexibiliteit, gecentraliseerd en vereenvoudigd beheer en grotere applicatie- en netwerktoegang.

De klanten van StorNet worden nu voorzien in onder andere: NAS-ondersteuning door NDMP-compliance; SAN-ondersteuning met library sharing, toegenomen back-up op blokniveau en SAN storage nodes; grotere beschikbaarheid door geïntegreerde en brede clusteringondersteuning; en platformondersteuning van Windows 2000 en Linux client/server.

Legato Systems Benelux, City House II, Antareslaan 18, 2132 JE Hoofddorp Telefoon: 023 - 5548800, fax: 023 - 5548801

Over StorNet
StorNet Inc. is een toonaangevende leverancier van netwerk-verbonden opslagdiensten en focust op het leveren van intelligente en uitgebreide oplossingen. StorNet analyseert Unix en NT opslageisen, ontwikkelt verschillende oplossingen, implementeert betrouwbare geautomatiseerde systemen en levert tevens training, ondersteuning en managementdiensten.

Over Legato Systems
Legato Systems is toonaangevend op het gebied van enterprise storage management en applicatiebeschikbaarheid. Legato's producten en diensten maken 'Information Continuance' mogelijk; een naadloze aanpak voor het beheren, verplaatsen en beveiligen van alle bedrijfskritische gegevens in een onderneming. De organisatie is opgericht in 1988 en biedt ondersteuning aan Fortune 1000 ondernemingen. Legato is de industriestandaard voor storage management softwareproducten en levert aan dertig van de vijftig Fortune 'e-50' organisaties. Legato's producten zijn beschikbaar via een netwerk van resellers, integrators, OEM-partners en rechtstreeks via Legato Systems. Legato is oprichter van Storage Networking Industry Association. Nadere informatie over Legato is beschikbaar op het Web: www.legato.com. Redactionele informatie: Pb4400 Influx PR - Margienke Bos, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055 - 3663034, fax: 055 - 3602661, e-mail: (prinflux@cs.com)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - -