CMG biedt complete dienstverlening op netwerkgebied

Bron: CMG
CMG

CMG biedt complete dienstverlening op netwerkgebied

Leveranciersonafhankelijke consultancy en implementatie van netwerkinfrastructuren

Amstelveen, 12 december 2000 - CMG heeft in Nederland bedrijfsbreed haar netwerkexpertise gebundeld en kan nu ook consultancy aanbieden op het gebied van netwerkinfrastructuren. De vraag vanuit de markt naar een full service aanbod, alsmede het tekort aan netwerkexperts bij bedrijven, zijn voor CMG reden geweest om haar activiteiten op netwerkgebied uit te breiden. Teneinde zelf te kunnen voorzien in de vraag naar netwerkexpertise is CMG reeds twee jaar geleden gestart met een opleidingsprogramma, waardoor het bedrijf nu kan beschikken over ongeveer 200 netwerkconsultants.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen