BMC Software opent hoofdkantoor te Schiphol-Rijk

Datum nieuwsfeit: 12-12-2000
Persbericht

BMC Software opent eerste Internationale en Europese Hoofdkantoor te Schiphol-Rijk

Uitbreiding opleidingsaanbod voor Europese partners, klanten en werknemers via toonaangevende omgeving

Amsterdam - 12 december - BMC Software, toonaangevend aanbieder van e-business systeembeheer oplossingen, opent vandaag haar speciaal ontworpen Internationale Hoofdkantoor in Amsterdam. Het kantoor omvat onder andere een business school waar Europese partners, klanten en werknemers trainingen kunnen volgen.

Internationaal Hoofdkantoor
De nieuwe vestiging is een direct resultaat van BMC Software's uitgebreide activiteiten in Europa en Asia-Pacific en wordt het centrale coördinatiepunt voor alle internationale activiteiten van BMC Software. Darroll ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen