Studiedag 'INK bij de overheid'

Datum nieuwsfeit: 13-12-2000

Studiedag "INK bij de overheid"

Op 13 december 2000 zal in Musis Sacrum in Arnhem een studiedag worden georganiseerd door het Studiecentrum voor Bedrijf en Overheid.
Deze studiedag "INK bij de overheid" is een dag om q zelf aan de slag te gaan met het INK-managementmodel q collega's te ontmoeten die met dezelfde problematiek te maken hebben q continu te leren van zowel experts als nieuwe gezichten en namen q uw vragen te stellen aan sprekers q praktische oplossingen van praktijksprekers te horen, o.a. van: Gemeente Almere Gemeente Oosterhout Politie Kennemerland Arrondissementale stafdienst Den Haag Gresbo (onderdeel van DSW)
Voor meer informatie: www.sob.nl/ink-overheid.htm

INK, Pettelaarpark 20, Postbus 70055; 5201 DZ 's-Hertogenbosch; tel. 073 - 613 87 87; fax. 073 - 613 91 53; E-mail:(ink@ink.nl) Laatste wijziging op: 08 september 2000