Bijeenkomst Mediasurface over content management

Datum nieuwsfeit: 13-12-2000

Beste Persrelatie,

Content is King
Content management is een van de voorwaarden voor het succesvol opzetten van elektronische handel. In een e-business omgeving moet je snel op veranderingen kunnen inspelen. Daarbij heb je te maken met een grote hoeveelheid content die steeds moeilijker te managen wordt. Analistenbureau OVUM voorspelt dat de markt voor content management applicaties explodeert naar een omzet van $ 4,5 miljard binnen vijf jaar.

Mediasurface levert een applicatie voor content management. Sinds maart dit jaar heeft het bedrijf een Benelux vestiging in Hilversum waar momenteel 21 mensen werkzaam zijn. Mediasurface wordt onder andere gebruikt door Reuters, WS Atkins, Oxford University Press en in Nederland MoBgo.

Mediasurface organiseert op woensdag 13 december a.s. een ronde tafel gesprek met Lindsay Cox, Executive VP Alliances bij het bedrijf en met Paul Mylrea van Reuters AlertNet - een website ten behoeve van hulporganisaties en - een van de klanten van Mediasurface.

Deze bijeenkomst vindt plaats in de Beatrix Hal van de Utrechtse Jaarbeurs op 13 december tijdens eContent Plaza. Graag nodigen wij u uit om hierbij aanwezig te zijn. Programma:
11.45 uur: Ontvangst met koffie
12.00 uur: Welkom door Martijn Burger, algemeen directeur Mediasurface Benelux. 12.10 uur: Lindsay John Cox, Executive VP Alliances, Mediasurface. Wat is zijn visie op content management, het speelveld, de toekomstige ontwikkelingen? Mediasurface: de strategie en de propositie. 12.30 uur: Paul Mylrea, editor van Reuters AlertNet. Hoe heeft AlertNet Mediasurface ingezet om levensreddende informatie via het web te publiceren en distribueren? 12.50 uur: Korte demo van Mediasurface
13.10 uur: Einde met aansluitend lunch

Na afloop is het mogelijk interviews te plannen met de sprekers. Uiteraard bent u ook van harte welkom op het congres in de ochtend. Voor meer informatie kunt u kijken op www.mediasurface.com of op www.econtentplaza.nl. Graag horen wij of u interesse heeft om deel te nemen aan deze ronde tafel bijeenkomst. U kunt zich aanmelden via een antwoord op deze email. Dan sturen wij u een bevestiging. Graag tot ziens op woensdag 13 december aanstaande.

Hartelijke groet,

Potters PR