Politiebericht Limburg-Noord: Venlo

Datum nieuwsfeit: 13-12-2000

Politiebericht Limburg-Noord: Venlo 13-12-2000 Mediaberichten woensdag 13 december 2000 (tot 12.05 uur).

DISTRICT WEERT Driehoeksoverleg

HAELEN - Op 6 december jl. is de districtelijke driehoek Weert bijeen gekomen te Haelen. Tijdens deze districtelijke vergadering is er onder andere gesproken over de volgende onderwerpen: - de notitie Mensen zonder zorg, - de bestuurlijke handhaving van het prostitutiebeleid, - de notitie Toezicht, - leerplicht en schoolverzuim, - integrale Veiligheid: project woninginbraken. Indien u aanvullende informatie wenst over één of meerdere onderwerpen kunt u contact opnemen met de voorzitter van de districtelijke driehoek Weert, burgemeester drs. C.J.J.S. Majoor.
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen