CFO verhoogt looneis naar 6% voor CAO's in de zorgsector

Datum nieuwsfeit: 13-12-2000

CFO

CFO verhoogt looneis naar 6% voor CAO's in de zorgsector

NIJKERK - De leden van de CFO: CNV-bond voor Zorg & Welzijn hebben vanmiddag (13 december) de looneis voor de CAO's in de zorgsector aanzienlijk bijgesteld van totaal 4,5% (concept-inzet) naar 6% voor de periode van 1 jaar. De leden eisen 4% generieke loonsverhoging (structureel) en 2% verhoging van de eindejaarsuitkering (eveneens structureel). Deze 2% neemt de plaats in van de beloning zoals die in de marktsector geldt (optie- en aandelenregelingen, winstdeling, prestatiebeloning en markttoeslagen). Beide percentages moeten doorwerken in de pensioenen.

De ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen