Nutreco tekent intentieverklaring met Ham Holding

Bron: Nutreco NV

Boxmeer, 14 december 2000

PERSBERICHT

Nutreco TEKENT INTENTIEVERKLARING MET Ham Holding B.V., DE TOPSPELER OP HET GEBIED VAN PLUIMVEEVLEES

Nutreco Holding N.V. en Ham Holding B.V. hebben een intentieverklaring getekend voor de overname door Nutreco van Ham Holding B.V., een topspeler op het gebied van pluimveeslachterijen en de verwerking tot producten met toegevoegde waarde. De definitieve overeenkomst tussen Nutreco en Ham zal naar verwachting in het eerste kwartaal van 2001 worden getekend. De transactie zal ter goedkeuring worden voorgelegd aan de Mededingingsautoriteiten in België en Nederland.

Deze overname zal Nutreco één van de belangrijkste ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen