Nieuwe consultatieronde voor WLL

MINVENW

14 december 2000

NIEUWE CONSULTATIERONDE VOOR WLL

Het ministerie van Verkeer en Waterstaat houdt een aanvullende consultatieronde voor de verdeling van Wireless Local Loop-frequenties. Dat komt onder meer doordat de planning van de WLL-veiling vanwege enkele juridische procudures is aangepast. Telecombedrijf Telfort maakte eerder dit jaar met succes aanspraak op een aantal frequenties die waren gereserveerd voor de WLL-veiling. Ook het bedrijf Energis heeft een vergelijkbaar verzoek ingediend, dat op dit moment wordt behandeld. Bovendien is internationaal een extra frequentieband voor WLL aangewezen.

De eerste consultatieronde werd in 1999 gehouden, de veiling stond gepland voor ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen