SNT's Tobias Walraven treedt af als voorzitter van de WGCC

Datum nieuwsfeit: 14-12-2000
Bron: SNT Groep NV
SNT Groep NV

Tobias Walraven (CEO SNT) treedt m.i.v. 1 januari 2001 af als voorzitter Werkgeversvereniging Callcenter (WGCC)

Leidschendam, 14 december 2000. Tijdens de algemene ledenvergadering van7 november j.l. heeft Tobias Walraven, voorzitter en mede-oprichter van de WGCC, bekend gemaakt per 1 januari 2001 zijn functie beschikbaar te stellen. Dick Bakker, thans vice-voorzitter en algemeen directeur van HCN, is met algemene stemmen gekozen tot nieuwe voorzitter. Jac Vermeer, directielid van SNT, is benoemd tot vice-voorzitter.

Tobias Walraven was samen met drie mede-ondernemers één van de "founding fathers" die in september 1998 onder begeleiding van de VNO-NCW de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen