Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Thomas Cook wint 'European Call Centre of the Year'-award

Datum nieuwsfeit: 14-12-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Thomas Cook wint voor tweede achtereenvolgende jaar 'European Call Centre of the Year'-award met CRM-oplossing van Chordiant Software

Hoofddorp, 14 december 2000 - Thomas Cook Global & Financial Services heeft tijdens Call Centre Expo 2000 voor het tweede achtereenvolgende jaar de titel 'European Call Centre of the Year' in de wacht gesleept. Een belangrijke rol was hierbij weggelegd voor Chordiant's Unified CRM-oplossing. De prijs wordt uitgereikt aan de organisatie die uitblinkt op het gebied van Customer Relationship Management (CRM), klantafhandeling, telefonische verkoop en ondersteuning, het motiveren van personeel, het geven van trainingen en het creeren van een prettige werkomgeving.

Ian Rogers, Directeur van het Customer Communications Center bij Thomas Cook Global and Financial Services, zegt hierover: "Chordiant heeft een grote bijdrage geleverd tot ons succes. We hebben deze titel behaald met goede allround prestaties. De jury was zeer onder de indruk van de mogelijkheden om klanten als individuen te behandelen, ons hoogwaardige systeem en de hoge kwaliteit van onze services, die allemaal door Chordiant Software mogelijk zijn gemaakt. Twee doorslaggevende categorieën waren 'Best Use of CRM' en 'Best Use of Technology'. De uitverkiezing op deze twee vlakken hebben we onder meer te danken aan het gebruik van de Chordiant's Unified CRM-oplossing."

Neil Morgan, Marketing Director voor Chordiant EMEA, zegt over de uitreiking: "Chordiant is succesvol in het aanleveren van oplossingen voor klanten met extreme CRM-eisen. Dit zijn voornamelijk organisaties met miljoenen klanten die een geïntegreerd overzicht willen van hun klanten over meerdere kanalen zoals WAP, Internet of call center."

Het Customer Communications Center Thomas Cook Global and Financial Services biedt diensten voor reizende mensen. Hierbij valt te denken aan ongevallenhulp en vervoer én financiële en onderhoudsdiensten. Thomas Cook is wereldwijd te bereiken, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar. Vanuit Peterborough,werkt het wereldwijde service center met 250 agents.

Chordiant Software
Chordiant Software (NASDAQ: CHRD) levert een geintegreerde, multichannel totaaloplossing voor klantcontact. Chordiant biedt een pakket applicaties waarmee omvangrijke organisaties al hun contacten met consumenten kunnen optimaliseren, onafhankelijk of de communicatie verloopt via het Web, e-mail of call centers. De software biedt ondersteuning voor geïntegreerd spraak-, data- en Internetverkeer, en beschikt over een complete workflow engine. Met Chordiant geeft elk contact toegevoegde waarde aan de relatie met de klant, en daarmee aan de omzet en winst van de onderneming. Chordiant-software is al in gebruik bij een aantal toonaangevende organisaties zoals MetLife, Thomas Cook Global Services, GM OnStar, First USA, Cable and Wireless Communications en Bank One International. Chordiant Software heeft haar hoofdkantoor in Cupertino, California, en heeft regionale kantoren in Chicago, Dallas, New York, Londen, Munchen en Hoofddorp. Meer informatie over Chordiant is te vinden op de Website: www.chordiant.com.

Voor meer informatie:
Chordiant Software, Inc.
Neil Morgan, Marketing Director EMEA
Telefoon: + 44 20 7382 5000
E-mail: (neil.morgan@chordiant.com)

Lammers van Toorenburg PR
Cas Heuvelmans
Telefoon: 030 6565 070
E-mail: (cas@lvtpr.nl)

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie