Rotterdam School of Management reikt diploma's uit

Datum nieuwsfeit: 15-12-2000
PERSBERICHT

Rotterdam School of Management reikt diploma's uit aan "Part-time MBA en MBA/MBI Class of 2000"

Rotterdam, 13 december 2000 - Aan het begin van de 21e eeuw zijn innovatie, informatie technologie en kennismanagement de sleutelwoorden tot succes in het hedendaagse management. Voor organisaties die over voldoende, gekwalificeerd personeel beschikken, zijn de kansen in de nieuwe economie enorm. Echter, managers die in staat zijn veranderingen door te voeren, moeiteloos internationaal opereren en de nieuwste technologieën optimaal weten te benutten, zijn moeilijk te vinden. Behalve in Rotterdam, waar ieder jaar honderden capabele managers bij de Rotterdam School of Management met succes het full-time of part-time MBA of MBA/MBI programma afronden.

Op vrijdag 15 december a.s. nemen ruim 90 managers hun MBA of MBA/MBI diploma in ontvangst. Tijdens de officiële "Graduation Ceremony" ronden zij het tweejarig Part-time MBA (Master of Business Administration) of MBA/MBI (Master of Business Informatics) Programma af. In de afgelopen 24 maanden hebben zij bewezen in staat te zijn het intensieve MBA of MBA/MBI Programma te combineren met een drukke management baan, een gezin en vaak ook (verre) buitenlandse reizen. Deelname aan een Part-time MBA Programma vereist absoluut een ijzersterke discipline en meer dan gewone time-management vaardigheden.

Wij nodigen u van harte uit om de Graduation Ceremony van de Part-time MBA & MBA/MBI Class of 2002 bij te wonen:

Key-note spreker:
Dhr. G. van Schaik
President European Foundation for Management
Development;
voormalig voorzitter Raad van Bestuur van
Heineken

Academische sprekers
Michael Page
Associate Dean Academic Affairs

Kai Peters
RSM Dean

Tijdens de ceremonie zal ook de Drs. H. Langman Leadership Award worden uitgereikt aan de student die in professioneel, ondernemend en sociaal opzicht, een opvallende, uitmuntende rol heeft gespeeld.

Plaats Rotterdam School of Management
Burgemeester Oudlaan 50
3062 PA ROTTERDAM

Datum Vrijdag 15 december 2000
Van 13:00 uur tot 16:30 uur
Aansluitend receptie

Voor geïnteresseerde journalisten is het mogelijk interviews te arrangeren met de sprekers. Foto's zijn op aanvraag beschikbaar.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Jacqueline van Marle of Zita Schwab
Marketing & Communications
E-mail: (jmarle@rsm.nl) of (zschwab@rsm.nl)

####

De Rotterdam School of Management is de gerenommeerde business school van de Erasmus Universiteit Rotterdam. Gesitueerd in een kennisrijke omgeving, staat de Rotterdam School of Management garant voor innovatieve managementopleidingen. RSM biedt internationale full-time en part-time MBA programma's en een scala aan open en in-company management opleidingen voor managers in het bedrijfsleven, non-profit sector en overheid. Wereldwijd behoort de RSM tot de top van business schools.

Kind regards,
Zita Schwab